TTA_Mi_Myanmar_Unicode_font(2020)

TTA_Mi_Myanmar_Unicode_font(2020)
ခုနောက်ပိုင်း Mi ဖုန်းတွေမှာ Mi Font တွေကြောင့် Wallpaperတွေပြန် Changeတာမျိုး,Gameဆော့နေရင်းဖြစ်ဖြစ် Appတစ်ခုခု သုံးနေရင်းဖြစ်ဖြစ် ပြန်ထွက်သွားတာတွေ ဖြစ်ပါတယ်။
အဲတေည့ ဆရာ TTA MI Unicode Font 2020 Update ဆော့ဝဲလ်ကြိအသံုးပြုဖို့တိုက်တွန်းချင်ပါတယ်။
Update Appထဲက Theme store fontတွေကို သုံးပေးရင်တော့ အပေါ်ကပြောခဲ့သလို Errorတွေရှိမှာ မဟုတ်တော့ပါဘူးခင်ဗျာ.MIUI မည်သည့် Versionမဆို အဆင်ပြေပြေသုံးနိုင်ပါတယ်။

ဆော့ဝဲလ်ကိုဒီမှာဒေါင်းပါ - https://vk.com/wall-184849510_705
အဆင်ပြေကြပါစေ...
#ဆော့ဝဲလ်မြို့တော်

<Zawgyi>
TTA_Mi_Myanmar_Unicode_font(2020)
ခုေနာက္ပိုင္း Mi ဖုန္းေတြမွာ Mi Font ေတြေၾကာင့္ Wallpaperေတြျပန္ Changeတာမ်ိဳး,Gameေဆာ့ေနရင္းျဖစ္ျဖစ္ Appတစ္ခုခု သုံးေနရင္းျဖစ္ျဖစ္ ျပန္ထြက္သြားတာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။
အဲေတည့ ဆရာ TTA MI Unicode Font 2020 Update ေဆာ့ဝဲလ္ႀကိအသံုးျပဳဖို႔တိုက္တြန္းခ်င္ပါတယ္။
Update Appထဲက Theme store fontေတြကို သုံးေပးရင္ေတာ့ အေပၚကေျပာခဲ့သလို Errorေတြရွိမွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူးခင္ဗ်ာ.MIUI မည္သည့္ Versionမဆို အဆင္ေျပေျပသုံးႏိုင္ပါတယ္။

ေဆာ့ဝဲလ္ကိုဒီမွာေဒါင္းပါ - https://vk.com/wall-184849510_705
အဆင္ေျပၾကပါေစ...
#ေဆာ့ဝဲလ္ၿမိဳ႕ေတာ္







Post a Comment

0 Comments